Nasza oferta w dużej mierze została poświęcona treningowi CrossFit, ponieważ wierzymy, że to doskonały trening przygotowujący pod inne dyscypliny. Zajęcia dedykowane dosłownie wszystkim – amatorom, sportowcom każdej dziedziny – od gier zespołowych przez sztuki walki po biegaczy. Podnoszą wydolność tlenową, siłę, wytrzymałość, a po treningu nie zapominamy o mobility czyli odpowiednim rozciągnięciu. W naszej ekipie trenerskiej mamy wykwalifikowanych trenerów CrossFit z międzynarodowym certyfikatem CrossFit Level 1 Treiner. DSC_1135
Czy trening crossfit jest dobry dla kobiet? Jest to idealne rozwiązanie dla ambitnych kobiet, które stale dążą do rozwoju. Każdy trening jest okazja do poznania nowych, często bardzo wymagających technicznie ćwiczeń oraz szlifowania tych, które już znamy. W treningu crossfit jest bardzo wiele ćwiczeń zaczerpniętych z różnych dyscyplin sportowych, tj. dwubój, trójbój, gimnastyka, pływanie itp. dlatego zawsze jest nad czym pracować aby stać się jeszcze lepszym.Jest to również idealny trening dla kobiet, które marzą o silnej, wytrzymałej sylwetce. Osoba ćwicząca nie ma możliwości uniknięcia ćwiczeń, których nie lubi lub nie wykonuje ze względu na brak siły – każdy ruch może zostać zeskalowany, ułatwiony, a regularna praktyka sprawi, że każde ćwiczenie będzie wykonalne bez upraszczania. Każdy WOD ustalany jest w taki sposób, żeby maksymalnie wykorzystać i zaangażować całe ciało I myli się ten, kto myśli, że kobiety uprawiające crossfit to babochłopy. Filigranowe kobietki także mają sporo do powiedzenia,a budowa siły nie wiąże się z przyrostem tkanki mięśniowej. Trening cross, który odbywa się na dużej intensywności nie pozwoli Ci zbudować muskulatury jak u mężczyzny,a praca z obciążeniem tylko wzmocni Twoje ciało i spowoduje, że metabolizm zostanie nakręcony na kolejne kilka albo nawet kilkanaście godzin. DSC_1136
Cross czyli trening dla najtwardszych.Nie ma takiej opcji żebyś wychodząc z treningu nie czuł zmęczenia i zadowolenia jednocześnie. W momencie workoutu będziesz się zaklinał, że nigdy więcej, ale i tak na następnym razem przyjdziesz jeszcze bardziej zmotywowany. Jeśli szukasz wyzwań, chcesz się zmierzyć z samym sobą, ze swoją głową przyjdź na crossa. Obiecuję, że już nigdy nie będziesz chciał trenować innej dyscypliny sportowej. DSC_1180
W ramach programu Mama, Tata i Ja w każda niedzielę o godz. 10.00 odbywają się zajęcia Cross Kids&Parents, w której udział biorą pary rodzic-dziecko. Formuła, która nie tylko Was rozrusza ale usprawni komunikacje i współpracę, bardzo ważną w codziennym życiu. Zajęcia oparte o trening CrossFit. Zajęcia CrossKids to nasza perełka pośród treningów dla dzieci.Zajęcia prowadzone są w 3 grupach wiekowych 6-12 i 12+ lat przez doświadczonych trenerów.CrossKids mogą być formą dopełniająca dla ćwiczących judo, ale również główna formą rozwojufizycznego Twojego dziecka.Trening w dużej mierze polega na zabawie, nauce prawidłowych wzorców ruchowych z elementami technik trójbojowych, dwubojowych i przede wszystkim gimnastycznych. Praktyka ruchu odbywa się na sprzęcieo minimalnej wadze 0,5 – 4 kg.Każda grupa docelowa ma inną specyfikację treningu.

Podbeskidzkie Towarzystwo Sportowe Janosik

Powered by themekiller.com